torta od banana tj. plaža torta

Sastojci
Biskvit
7 komada svježih jaja
7 žlica brašna
7 žlica šecera
5 žlica vruce vode
2 cepa maraskina
1 vrečica praška za pecivo
2-3 prstohvata cimeta
1,5dcl mlijeka
Nadjev
3-4 žlice marmelade
sok od limuna
5-6 komada banane
Krema
7dcl mlijeka
2 vrecice pudinga
2 žlice secera
125g masla
sok od limuna
Ukras
1 vrecica preljeva za torte
1 pak marcipana
mljevenih badema


Priprema
1.
Priprema biskvita: u snjeg od bjeljanjaka dodati jedno po jedno žumanjce, secer, te lagano umutiti brašno, maraskina , cimeta, i na kraju prasak za pecivo. Peci 10-15 min na 180 stupnjeva. Ispeci ga, prohladiti, izrezati da se dobiju tri kore biskvita,
2.
Priprama kreme: U 7 dcl mlijeka skuhati puding, sa secerom, u rashlađeni puding dodati maslo, sok od limuna.
3.
Filovanje: svaku koru preliti sa mlijekom pa redom slagati : premaz od mermelade, red banana prehodno namocene u limunov sok, pa fil od kreme, pa druga kore biskvita pa istim redom i to je to. Cijela torta se može premazati sa slagom ili kremom
4.
Ukrašavanje: Tortu sam premazala sa kremom, nejednako nabacila mljevene bademe do polovice torte. U preljev za tortu sam dodala 2-4 kapi plave prehrambene boje i perlila na drugu polovicu torte i pustila par minuta da se ucvrsti. Figurice sam radila sa marcipanom kojeg sam obojala, a suncobran sam postavila na cackalicu. i to je to. Sve je to velika improvizacija.
izvor http://www.coolinarika.com/

Pokreće Blogger.

Stats

Blog Archive

Comments

Recent Posts

recent posts

Contact

Business

Like on Facebook